Ramiz - Cehennemin Dibi


Sanatçı Ramiz
Şarkı Cehennemin Dibi
Kategori Türkçe Şarkılar
Hit 46
Kanal Woop Music
Ramiz Cehennemin Dibi İndir Dinle, Ramiz Cehennemin Dibi Şarkı Sözleri, Cehennemin Dibi Cepten Ücretsiz İndir, Cehennemin Dibi Bedava Mp3 Zil Sesi, Cehennemin Dibi Dinle, Akor


Ramiz Cehennemin Dibi Şarkı Sözleri;

NAKARAT:

Lafım ona da gider, buna da gider.
Hepinizi toplasak kaç adam eder?
Kimisi sever, kimisi yerer,
Hadi bu yol burdan cehennemin dibine gider!

Kardeş biraz sus! Nereye kadar?
Sende her söz yatsıya kadar...
Nerden çıktın bro? Kimse bilmiyo.
Sahte o tapun, inşaatta topun.
Yoktun burda bariz. Sanki bura Paris,
Aşkın Rap'e platonik, yok yerime varis.
Rap'i mi bitiricen ha?!
Beni mi bitiricen ha?!
Beni de bi denesen ha?!
Ama bak ben acımam ha!..
Yoluna bak hadi, bu da bi parodi. Yalana dolana pes!
Orada burada Rap'e de bok atıp kendinin önünü kes!
Kafamın etini yediniz yine de yemedi filiminiz.
Bir iki boş kelimeniz... Rap'e mi kaldı piriminiz?

NAKARAT:
Lafım ona da gider, buna da gider.
Hepinizi toplasak kaç adam eder?
Kimisi sever, kimisi yerer,
Hadi bu yol burdan cehennemin dibine gider!

Lalalalala, lalalalala beni duyunca hemen kulağını tıka!
Lalalalala, lalalalala Rap'i duyunca hemen kulağını tıka!

Diyolar Rap'e balon. Biçeriz popuna don!
Bizimki listede en önde duruyo, patlar elinde popun.
Bukalemun gibi değişen o kodumunun, konumunun...
Rap geliyo panik olun, Trap vuruyo ayık olun.
Hariçten gazeli, mavalı kes hey!
Bizde posta hızlı, havalı, fast pay!
Beste işimiz, adımız rest bey.
Kafamız minimum streste,
Oturur, yazarız deste.
Yoluna bak hadi, bu da bi parodi. Yalana dolana pes!
Orada burada rape de bok atıp kendinin önünü kes!
Kafamın etini yediniz yine de yemedi filiminiz.
Bir iki boş kelimeniz... Rap'e mi kaldı piriminiz?

NAKARAT:
Lafım ona da gider, buna da gider.
Hepinizi toplasak kaç adam eder?
Kimisi sever, kimisi yerer,
Hadi bu yol burdan cehennemin dibine gider!

Lalalalala, lalalalala beni duyunca hemen kulağını tıka!
Lalalalala, lalalalala Rap'i duyunca hemen kulağını tıka!

Sanatcı hakkında