Canbay & Wolker - Yangınlar (ft. Sertan)

Canbay & Wolker - Yangınlar (ft. Sertan)

Sanatçı Canbay & Wolker
Şarkı Yangınlar (ft. Sertan)
Kategori Türkçe Şarkılar
Hit 224

Canbay & Wolker Yangınlar (ft. Sertan) Şarkı Sözleri;

Canbay;
Bak ama taraf olma, boş yere harap olma
Gönlümün kapıları kitli, hapis olmuş karakolda
Vay, naber? Halin keyfin iyi mi?
Yutup yutup bütün gece halis gördün değil mi?
Yazık o kafana yiğidim
Yeri geldi alamadık abimizden giydik
Küllerimden doğdum ama hani bize pasta?
Bağcılardan korsan alıp götür bizi Marsa
Kalmadı gözümüzde kan, yine kaldın bu çukurda çırpınıyon anca
Ne kadar koştuysak yorulmuşuz artık
Adım çıkmış dokuza da onuncusu napsın
Bırak bari gündüz bana kalsın, zaten geceyi sana yazdım
Hakikat ailedir artık anladım
Benimle savaşan tüm dostlarımın şansı kalmamış
O kadar kahve içtik hatrı kalmadı
Enayiye abi dedik yanlış anladı

Nakarat;
Yangınlara ömrünü harca
Derdi fakiri çeker anca
Ölüleri gömdük kimleri ancan
Bu katilin elinde tabanca

Wolker;
Seni içine çekiyo duman o zamana destur
Bre ne güzel İstanbul
Hep full kafa fren yoktu gez dur
Yokuşuma çıkamaz tıkanıyordu meftun
Bütün olay meçhul ağzı kapat hep sus
Kapalı kapılar ardından gidemem az dur
Severim az çok sevmeyene pas yok
Çok olmasın diken üstünde yürüyen
Çamaşır astığın ip olur boynuna kanca
Döşeğin altında yoksa tabanca
Tek kişi kumpas dolmadan kursak
Yangına girmeden orta yolu bulsak
Kapanıyo yaralar ufaktan
Bugünde güneş doğmayacak ufuktan
Sen çöle su ol ben denize hasret
Sen gündüzüm ol ben geceye kasvet

Nakarat;
Yangınlara ömrünü harca
Derdi fakir çeker anca
Ölüleri göndük kimleri ancan
Bu katilin elinde tabanca

Canbay & Wolker Yangınlar (ft. Sertan) indir, Yangınlar (ft. Sertan) dinle , Yangınlar (ft. Sertan) Sözleri, Yangınlar (ft. Sertan) Bedava Mp3 Zil Sesi, Akor
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER İÇERİKLER
  • Gizem Kara - Atma Türkü Horon (ft. Erol Şahin) Gizem Kara - Atma Türkü Horon (ft. Erol Şahin) ...
  • Hamza Yetik - Kendimizden Bahsedelim mi ? (ft. Serin) Hamza Yetik - Kendimizden Bahsedelim mi ? (ft. Serin) Hamza Yetik Kendimizden Bahsedelim mi ? (ft. Serin) Şarkı Sözleri; (Serin) Biraz kendimizden bahsedelim mi? Hayatımızdan Geçmişimizden Yürüdüğümüz yollardan Caddelerden Sokaklardan Karanlıktan Soğuklardan Kendimizden bahsedelim mi? S..tir et rap müziği şimdi koy bi tarafa Gözünü kapatıp dinler misin? Yarının önemi yok, yaralı bedenim emanet Yine de şükret Allah’a bugünlerin de bete...
  • Ayşe Saran - Hayal Kursam Ayşe Saran - Hayal Kursam Ayşe Saran Hayal Kursam Şarkı Sözleri; Hayal kursam, tekrardan başlasam Ağlamadan, hiç aşık olmadan Kaç kez kaçsam, arkama bakmadan Hiç durmadan, kendimi vurmadan Yalnız kalsak, hiç pişman olmadan Son kez yatsak, alkollü olmadan Tekrar yapsam aynı hatayı hep Sonra sorsam halime ne sebep ...
Yorumlar Yorum Yap

    Bu şarkıya ilk yorum yapan siz olun