Ben Fero - Babafingo

Ben Fero - Babafingo

Sanatçı Ben Fero
Şarkı Babafingo
Kategori Türkçe Şarkılar
Hit 506
Babafingo Mp3 indir, Ben Fero Babafingo Dinle, Ben Fero Babafingo Sözleri, Babafingo Bedava indir
Babafingo Şarkı Sözleri

Ben Fero Babafingo Şarkı Sözleri;

Hadi delirin yo, bu tamam bingo
Bi sabah Billboard, Ben Fero King Kong
Kimbo gibi deliyim hoe
Boşver dildo var babafingo
Delirin yo (YEAH) bu da bingo (OKEY)
Hadi Billboard Ben Fero King Kong
Deliyim boy, ismimi bil hoe
Sal dildo var babafingo

Amacımız değil babuş ciddiyet falan
Hani şimdi kadar sordun kim diye tamam
İndi bindiye devam tabi yetmiyo paran
Badiciyim uyumam ikindiye kadar
Bakış açınız dar biraz eğlenin ulan
Bana değmeyin ulan ben de neyleyim ulan
Acıtasyon müzik ve de gözyaşı zulan
Derdim çok diye mikrofonda ağlamam ulan (NO NO)
Tamam mı lan, yolladım iban (AL)
Sigaramdan bile yok sana bi dal (YOK)
Bana dayılananın kolları fidan (ÇÖP)
Önce bana sonra hadi kendine bi bak

Hadi delirin yo, bu tamam bingo
Bi sabah Billboard, Ben Fero King Kong
Kimbo gibi deliyim hoe
Boşver dildo var babafingo
Delirin yo (YEAH) bu da bingo (OKEY)
Hadi Billboard Ben Fero King Kong
Deliyim boy, ismimi bil hoe
Sal dildo var babafingo

Şanş değil iş moruk yaptığımız lan (LAN)
Olamadı yan gelip yattığınızdan (NO)
Hatrımız var (VAR) alnımız ak (YES)
Hızlı giriş trap'e de taptığımızdan (TAP)
Bakınız işinize gücünüze siz (SİZ)
Gerçek zenciler bir tek biz (BİZ)
MMA gibi sert dirsek diz (DİZ)
Trap'e de bırakır şehrimiz iz (MİR)
Furkan ve de Can Volkan boss (BOSS)
Yap bunu dediler meydan boş (BOŞ)
Kafamız rahat hani her yer loş (LOŞ)
Biz bossuz aslan gel sen koş

Hadi delirin yo, bu tamam bingo
Bi sabah Billboard, Ben Fero King Kong
Kimbo gibi deliyim hoe
Boşver dildo var babafingo
Delirin yo (YEAH) bu da bingo (OKEY)
Hadi Billboard Ben Fero King Kong
Deliyim boy, ismimi bil hoe
Sal dildo var babafingo

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER İÇERİKLER
  • Serdar Ortaç - Gitme Serdar Ortaç - Gitme Hareketli yaz şarkılarının aranılan ismi olan Serdar Ortaç Gitme şarkısıyla ününe ün katmayı başarıyor. Netd Müzik tarafından dinleyicilerle buluşan Gitme şarkısı; tam anlamıyla bir dans şarkısı olarak tanımlanıyor. Serdar Ortaç zaten şarkılarıyla çoşturan bir özelliği bulunan yorumcular arasında yer alıyor. Gitme şarkısına çekilen klipte akrobasi hareketleriyle ön olana çıkan dansçılar yer...
  • İbrahim Dizlek - Düşme İbrahim Dizlek - Düşme ...
  • Serdar Doğanay - Gücüm kalmadı Serdar Doğanay - Gücüm kalmadı Şerif Kayran Prodüksiyon aracılığı ile Serdar Doğanay Gücüm Kalmadı şarkısı 2019 yılında müzik alemine sunulmuştur. Folk müzik türüne giren şarkının yorumu gerçekten güzel olmuş. Sanatçımız, şarkıyı yaşayarak yorumlamış ve ona göre sevenlerine göstermiştir. Şarkı 'Babadan Oğula Emanet / Gücüm Kalmadı' albümünde yer almaktadır. Gücüm Kalmadı şarkı sözleri ve...