Ben Fero - Arkadaş

Ben Fero - Arkadaş

Sanatçı Ben Fero
Şarkı Arkadaş
Kategori Türkçe Şarkılar
Hit 563
Arkadaş Mp3 indir, Ben Fero Arkadaş Dinle, Ben Fero Arkadaş Sözleri, Arkadaş Bedava indir
Arkadaş Şarkı Sözleri

Ben Fero Arkadaş Şarkı Sözleri;

Yerimdeyim ulan İzmir Güzelbahçe yuvam kaşım çatık kafam çizik fizik Süleymane Youla (BRE)
Çok yukarda bura kimse yok ki geri duran Fer listeleri vuran paso hisseleri bulan
Vur ulan vur ulan vur vur
Oluyo mu buraları duman (DUMAN)
Fero baba tanımadı kural (KURAL)
Arabada çalıp hadi tur at (TUR AT)
Son ses kalmadı kulak biz de komplex yok hiç yapmadık surat biraz obsesyon Azer reis filan baba rest in peace nehir gibiyim fırat (OFF)
Tvlere konuk oldum ekmek parası
Kazanamadım ama ben hep rap yaparim
Tanımadan bilmeden nefret adamım
Twitterda linç edip hashtag yazalım
Albümü şirkete peşkeş hani bana destek
En kötü IG’de keşfet çıksa da olsak la biz de bi Sheck Wes
Hangisi var ulan bende eşşek
Bundan önce hep yek geldi benim zarlarım lan
Tek rap ateşimi harladı
Hecelememek artık nefesimi darladı bak Tamam dimi anladın ? (KAPİŞ)
Köyümde de pek tez parladım, seçim yaptım sahne mi ya da tarla mı,
tabi bilirim her rapçi böyle sarmadı
Soytarılar anca bebeleri kandırır

Çok açılma yavaş, prim varsa yanaş
Girdiğim mahallelerde bagajlarda Kalash
Gangstacılık falan değil hayat şartı dadaş
Göt olana yok dost ya da arkadaş

Hecelere ihtiyaç yok anlayan için
Bakkal bile alır yarım saat ünlüyüm abicim
Beni gerçek tanıyanlar diskotek dinleyicim
Görüyorum gündem tayfa rapte ölü sevici
Alayınız kan için, sanın oldu abicim
Ne ölür ne üzülürüm sanma beni Avicii
Özgüvenli gençler sevdi beni oldu badici
Röportaj yok bizde kardeş prim ya da fan için

Çok açılma yavaş, prim varsa yanaş
Girdiğim mahallelerde bagajlarda Kalash
Gangstacılık falan değil hayat şartı dadaş
Göt olana yok dost ya da arkadaş

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER İÇERİKLER
  • Demet Akalın - Bi Daha Bi Daha Demet Akalın - Bi Daha Bi Daha Düştün aşk yine bende karanlığa Sana yol bulamıyorum 1 hafta iyiyiz 1 hafta kötüyüz Dengeyi kuramıyorum.. Yok, asla yapmam dediğim her şeyi yapıyorum Sorun bende mi acaba? Bu kalbe aşk yok diye söz verip, unutuyorum Hadi bi daha bi daha Ben artık kalbimin kapısını yalvarsan son kez Sana açar mıyım hiç? Ben artık en güzel şarkıları açıpta son ses Sana adar mıyım hiç? Ben artık, çektim o fişi...
  • Cengiz Özkan - Ela Gözlü Yari Cengiz Özkan - Ela Gözlü Yari Ustaca bağlama kullanımı ve müzisyen kimliği ile tanınıp sevilen Cengiz Özkan Ela Gözlü Yari isimli parçası ile 2019 senesinde sevenleri ile buluşmuştu. Özellikle bağlama ustalığı ile sevilip ilgi gören sanatçı, bu şarkısı ile hayranlarına müzik ziyafeti çektirmiştir. Ela Gözlü Yari, Cengiz Özkan'ın Bir Çift Selam albümü ile birlikte müzik piyasasına sunulmuştur. Şarkının s&o...
  • Sedat Karaman - Topaç Sedat Karaman - Topaç ...